.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
13واحد صنفی متخلف درمازندران پلمب شد

شمال نیوز: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی در راستای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و تخلفات صنفی در هفته جاری خبر داد و گفت: در اجرای این طرح 13 واحد صنفی متخلف در این خطه پلمب شد.

سرهنگˈحسن تقویˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران به تشریح چگونگی اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پرداخت و افزود: این طرح با هدف نظارت بر عملکرد و فعالیت سوپر مارکت ها،فروشگاه های مواد غذایی و خوار بار فروشی و لبنیاتی و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و تخلفات انتظامی به مدت دو روز در سطح شهرستان های استان به مرحله اجرا در آمد.

وی گفت: در این طرح از یکهزار و 517 واحد صنفی بازدید شد که در نتیجه 268 واحد صنفی به عنوان متخلف شناسایی شدند و از 414 واحد صنفی تعهد کتبی اخذ شد و 117 واحد صنفی متخلف اخطار پلمپ دریافت کردند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی مازندران اضافه کرد: در همین ارتباط 13 واحد صنفی متخلف پلمپ و از این واحد ها مقادیر زیادی محصولات ضد فرهنگی کشف و ضبط شد.

سرهنگ تقوی همچنین از کشف بیش از هفت هزار و 676 نخ سیگار خارجی قاچاق به همراه مقادیری مواد مخدر و 276 عدد داروی غیر مجاز خبر داد و گفت: کشف 850 عدد مواد محترقه به همراه سه دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک از دیگر کشفیات در این طرح بوده است.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی مازندران از دستگیری تعدادی متهم در این ارتباط خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.